×

بهترین متخصص قلب در تهران

یافتن بهترین متخصص قلب در تهران به همراه لیست پنج کلینیک برتر قلب و عروق در نظرسنجی هجدهمین کنگره موسسه قلب سالم ایران که بتوانید به آن اعتماد کنید و در صورت ابتلا به بیماری های قلبی به او مراجعه کنید، کار دشواری است و نیاز به طی مراحلی دارد.

همچنین لازم است به یک سری موارد در مورد پزشک قلب خوب اشاره کنیم .

پس به منظور مشاهده لیست پنج تایی کلینیک های برتر قلب و عروق و یافتن بهترین کلینیک قلب و عروق تا انتهای این گزارش با ما همراه باشید.

 

بهترین متخصص قلب در تهران

 

بهترین متخصص قلب در تهران چه کسی است ؟

 

بهترین متخصص قلب در تهران

بهترین متخصص قلب در تهران، پزشکی است که یک سری آموزش ها را در خصوص درمان، پیشگیری و تشخیص هر نوع بیماری قلبی و عروقی دریافت کرده باشد.

مراحل تحصیلی بهترین متخصص قلب در تهران

مراحل تحصیل برای دکتر قلب خوب در تهران به این صورت است که بعد از طی دوران مدرسه و مقطع پیش دانشگاهی، گام بعدی را برای رفتن به دانشکده پزشکی بردارد.

رشته هایی که در دانشکده پزشکی مورد مطالعه قرار می گیرد :

  • رشته آناتومی و فیزیولوژی
  • ایمونولوژی
  • بیوشیمی
  • مطالعه عمل پزشکی و سلامت قلب و عروق

 

بهترین متخصص قلب در تهران

 

همچنین چرخش های بالینی که تخصص های پزشکی زیر را ارائه می دهند :

  • سرطان
  • روانپزشکی
  • زنان و زایمان
  • اطفال
  • جراحی عمومی

بعد از تحصیل در دانشکده پزشکی، شخص باید یک دوره 4 ساله یا بیشتر را طی کند . این دوره رزیدنتی نام دارد. در این دوره فرد به مطالعه عملی و بالینی رشته تخصصی خود می پردازد .

پس از گذراندن این دوره فرد، متخصص در رشته خود شناخته می شود. علاوه بر این پزشک متخصص می تواند برای ادامه تحصیل و رسیدن به درجه فوق تخصص اقدام کند .

وظیفه بهترین متخصص قلب و عروق در تهران

نیاز است پزشکان مختلف همیشه برای تایید شدن بیماری قلبی و عروقی و راه های درمانی بیماری با یک متخصص قلب و عروق خوب مشورت کنند.

اگر یک بیمار به حمله قلبی، آریتمی یا نارسایی قلبی مبتلا باشد ، پزشکان و متخصص قلب خوب برای کمک به پزشک و بیمار و تصمیم در مورد شیوه درمان ، به تیم پزشکی بیمارستان دعوت می شوند.

پس از حضور بهترین متخصص قلب در تهران ، سریعا لازم است سابقه بیماری فرد و سابقه ارثی بیمار بررسی شود و با بیمار به خوبی صحبت شده و در مورد علائم بیماری او سوال شود.

بهترین متخصص قلب در تهران ، لازم است خیلی سریع تحقیقات و بررسی های لازم برای تصمیم گیری در مورد بهترین روش درمان بیماری قلبی و عروقی را انجام دهد .

بهترین متخصص قلب در تهران

روند تشخیص بیماری توسط بهترین متخصص قلب تهران

ممکن است بهترین متخصص قلب در تهران از بیمار بخواهد که اکوکاردیوگرام ، تست استرس ، آزمایش های خون و اشعه ایکس انجام دهد.

کلینیک قلب دکتر ضربان به منظور تشخیص بیماری قلبی شما، از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات استفاده می کند و مراحل تشخیص بیماری قلبی را به خوبی می گذراند . چرا که می داند اساس تصمیم گیری های بعدی وابسته به این مرحله است.

اکوکاردیوگرام

تست اکو برای قلب ، آزمایشی است که بیمار را آماده کرده و به اتاق اکو می برند. این اتاق دارای مانیتور و پروب های متصل به آن است . در این اتاق بیمار را رو به پشت یا کنار می خوابانند و قفسه سینه او را به ژلی مخصوص آغشته می کنند . این کار به این دلیل است که پروب متصل به مانیتور ، به آسانی روی سینه حرکت کند

 

بهترین متخصص قلب در تهران

پروب همان مبدل دستگاه اکوکاردیوگرافی است که امواجی که توسط امواج اولتراسوند تولید شده است، بر روی پوست منتشر می کند .

این امواج از بافت های بدن عبور کرده و با عبور از هر لایه بدن ، بخشی از انرژی خود را از دست می دهد .

با از دست دادن انرژی ، هر بخش از امواج که انرژی خود را از دست می دهد به پروب بر می گردد و این وسیله امواج را جمع آوری می کند و آنها را به دستگاه اکو می رساند .

این امواج در دستگاه اکو به یک سری تصاویر متحرک تبدیل می شود .

بهترین متخصص قلب در تهران با بررسی این تصاویر می تواند بیماری قلبی ، انواع این بیماری ها و درمان لازم برای بیماری را مشخص کند و به شما در درمان هرچه سریعتر بیماری یاری کند .

هم چنین یکی دیگر از راه های تشخیص بیماری قلبی ، تست استرس می باشد .

تست استرس

این تست همان بررسی فعالیت قلب شخص بیمار در حین فعالیت بدنی است. برای این منظور بیمار بر روی دستگاه تردمیل قرار گرفته و راه می رود تا فعالیت قلب او ثبت شود . فعالیت شخص توسط سیم های متصل به دستگاه اکو ثبت می شود و نتایج توسط بهترین متخصص قلب و عروق در تهران بررسی می شود .

علاوه بر این در این مواقع آزمایش های خونی و اشعه ایکس مورد نیاز است .

بهترین متخصص قلب در تهران

اشعه ایکس از قلب و عروق خونی تصویر برداری می کند. بهترین متخصص قلب در تهران توانایی تشخیص میزان قند خون ، کلسترول ، چربی و دیگر بیماری ها به منظور تشخیص بیماری های قلبی را دارد .

علاوه بر این تست های تشخیصی بسیاری در کلینیک قلب و عروق دکتر تپش وجود دارد که شما می توانید با خیال راحت و بدون مراجعه به چندبن کلینیک و مرکز درمانی ، نسبت به تشخیص بیماری خود اقدام کنید.

بنابراین تشخیص بیماری مرحله ای بسیار مهم و پایه در ادامه روند درمان می باشد و در صورت تشخیص نادرست ، مراحل درمان زولانی تر شده و سلامتی بیمار به خطر می افتد .

پس بهترین متخصص قلب و عروق باید هزینه زیادی را صرف تجهیزات و تفسیر نتایج کند تا تشخیص بیماری دچار اشتباه و انحراف نشود .

مراحل درمان بیماری های قلبی عروقی

زمانی که بهترین متخصص قلب و عروق در تهران مراحل تشخیص را طی می کند ، نوبت به انتخاب بهترین روش درمان می رسد . گاهی اوقات ممکن است مشکل فرد بیمار با جراحی حل شود در این صورت پزشک قلب خوب او را به یک جراح قلب ارجاع می دهد .

علاوه بر این ممکن است متخصص قلب خوب به این نتیجه برسد که بهترین روش درمان استفاده از داروهاست . بنابر این بهترین و مؤثر ترین دارو ها را برای فرد بیمار تجویز می کند .

علاوه بر این ممکن است متخصص تغییر در سبک زندگی را به فرد پیشنهاد دهد . تغییر در سبک زندگی شامل تغییر در وزن بیمار ، ورزش ، استفاده از بهترین رژیم غذایی و کنترل استرس باشد .

در این صورت مراجعه به کلینیک تغذیه دکتر فرزاد و انتخاب متخصص تغذیه خوب ،  می تواند برای این دسته از افراد بهترین انتخاب باشد .

تست ورزش: در این تست، ریتم قلبی در هنگام فعالیت نمایش داده می شود تا عملکرد و محدودیت های قلبی اندازی گیری شود.

تخصص‌های پزشکان قلب و عروق به چند دسته تقسیم می گردد؟

بهترین تخصص‌های پزشکان قلب و عروق در تهران، تخصص های زیادی در حیطه ی تشخیص و درمان دارند.

به طور کلی افرادی که به صورت حرفه ای در این فعالیت می کنند به چند دسته تقسیم می شوند که در زیر به آنها اشاره می شود:

  • متخصصان قلب غیر مداخله گر
  • متخصص قلب و عروق مداخله گر
  • متخصص ریتم قلب یا الکتروفیزیولوژی

ویژگی های متخصصی قلب و عروق

 

بهترین متخصص قلب در تهران

 

بهترین متخصص قلب و عروق در تهران دارای مجوز پزشکی هستند و در حوزه تشخیص و درمان مشکلات قلبی عروقی تخصص دارند . همانطور که می دانید تمامی پزشک ها قبل از گرفتن مجوز در زمینه کاری خود به آموزش نیاز دارند ، چرا که این افراد با جان انسان ها سروکار دارند .

پزشکان کلینیک قلب دکتر ضربان با داشتن مجوز در زمینه کاری خود و گذراندن آموزش های گسترده ، محیطی کاملا علمی و قابل اعتماد را برای بیماران ایجاد می کنند .

دکتر قلب خوب یک سری وظایف دارد، از جمله :

اولین وظیفه و مسئولیت ، ارزیابی اولیه  وضعیت قلب مراجعه کننده و سالم بودن گردش خون فرد بیماراست. در این شرایط پزشک قلب خوب از انواع ابزار های تشخیصی مثل تست ورزش و … استفاده می کند .

همچنین پزشک لازم است در مورد سوابق پزشکی فرد و خانواده ، با حوصله از او سوال کند تا بتواند به بیمار کمک بیشتری کند .

علاوه بر این پیگیری مراحل درمان بیمار بخش مهمی از این رشته می باشد .بیماران که قلب آنها جراحی می شود و یا داروهای خاص برای آنها تجویز شده است ، نیاز به مراقبت های ویژه دارند . معمولا برای این دسته از بیماران یک برنامه غذایی و برنامه تمرینی برای جلوگیری از مشکلات آینده پیشنهاد می شود.

پرونده های این بیماران نگهداری شده و به مشاوران کلینیک تغذیه دکتر فرزاد ارجاع داده می شود .

 

حال در ادامه لازم است پنج کلینیک برتر قلب و عروق در نظرسنجی هجدهمین کنگره موسسه قلب سالم ایران را معرفی کنیم :

 

 

شما می توانید با استفاده از این لیست به بهترین کلینیک های قلب و عروق دسترسی پیدا کنید و به راحتی از طریق ارتباط با مشاوران جهت مشاوره تلفنی اقدام کنند.

مشاوران کلینیک قلب دکتر ضربان شبانه روزی پاسخگوی شما عزیزان می باشند .

کلینیک قلب و عروق دکتر ضربان با ارائه انواع خدمات و تست های تشخیصی درمانی و هم چنین بهره مندی از بهترین دستگاه ها، به شما در درمان بیماری های قلبی کمک می کند .

این کلینیک جزء بهترین کلینیک ها و متخصصین حاضر در این کلینیک جزء بهترین متخصص قلب و عروق در تهران هستند و تمام تلاش آنها بهره مندی از رضایت شا عزیزان می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید