×

بهترین پزشک قلب

بهترین پزشک قلب

ما در این مقاله قصد داریم معیار های یافتن بهترین پزشک قلب را به شما توضیح دهیم . پس با کلینیک قلب و عروق دکتر تپش با ما همراه باشید.

شما می توانید برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های قلبی و دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی ، از طریق آیکون های سمت چپ وارد صفحه اینستاگرام ما شده و سوالات خود را به طور مستقیم با پزشکان در میان بگذارید .

بهترین پزشک قلب

همانطور که می دانید امروزه بیشترین آمار مرگ و میر مربوط به بیماری های قلبی و عروقی مثل سکته قلبی می باشد . این بیماری پیر و جوان نمی شناسد و هر شخصی را در هر سنی درگیر می کند . با شنیدن این اخبار ، تمامی ما به سرعت به این فکر می افتیم که شاید قربانی بعدی ما باشیم .

 چقدر غم انگیز است اگر بدانیم قلب ما نیاز به نگهداری دارد و آگاهانه کوتاهی کنیم . یا اینکه علائم درد و سوزش قلب را در اطرافیانمان ببینیم ، سعی کنیم با درمان های خانگی و روش های قدیمی این مشکلات را درمان کنیم .

درست است که این راه ها به طور موقت درد را تسکین می دهد ، ولی باید بدانیم با گذر زمان ، بیماری های قلبی و عروقی مختلفی ما را درگیر می کند که شاید در گذشته به دلیل سبک زندگی مناسب کمتر رخ می داد. هم چنین سکته قلبی خیلی اوقات بدون علامت خاصی رخ می دهد و ما را شگفت زده می کند.

در این شرایط است که هر شخصی نیاز به بررسی مداوم سلامت قلب خود دارد . اینکه در طول روز فرد بیمار از اینکه شخصی همواره سلامت قلب او را در نظر دارد و بیشتر از خود فرد نگران او می باشد آسوده خاطر است . این شخص کسی جز بهترین پزشک قلب نیست .

ولی امروزه در این دنیای چند رنگ ، افراد زیادی ادعای بهترین متخصص قلب و عروق بودن می کنند . پس برای اینکه گرفتار این افراد نشوید و سلامت جانتان به خطر نیفتد ، معیار های مختلف یافتن بهترین متخصص قلب و عروق را بررسی کنید تا با اطمینان خاطر دکتر قلب خوب را بیابید و به او مراجعه کنید .

1.معیار اول در یافتن بهترین پزشک قلب : در اینترنت جستجو کنید 

بهترین پزشک قلب

همین الان که نشسته اید ، بدون هیچ زحمتی تلفن همراه خود را بردارید و سرچ کنید : ” بهترین فوق تخصص قلب و عروق کشور” . نتیجه این جستجو لیستی از کلینیک های قلب و عروق کشور است که شما باید در انتخاب و غربال کردن آنها شرایطی را در نظر بگیرید . مثلا اینکه:

  • محل کلینیک از محل زندگی شما دور نباشد .
  • بیمه شما مورد قبول بهترین متخصص قلب و عروق باشد .
  • خلق و خوی پزشک با شرایط روحی شما هماهنگ باشد  .

 اگر پزشکی از این شرایط شما با موفقیت بیرون آمد ، تازه اصل قضیه شروع می شود .

آیا مراجعین به این پزشک رضایت کامل را داشته اند ؟

خدمات کلینیک پزشک مورد نظر چیست ؟

نظرات کاربران در صفحات وب نسبت به بهترین پزشک قلب چیست ؟

دقت کنید که نظرات کاربران در صفحات وب بسیار می تواند مفید باشد . ولی نباید امیدتان به این منبع جستجو باشد ، چرا که خیلی از افراد ممکن است در چهره بهترین فوق تخصص قلب کشور ظاهر شوند و با تبلیغات دروغین اعتماد افراد را جلب کنند و موردی تهدید آمیز در سلامت شما محسوب شوند .

تا این جا معیار اول در راستای یافتن دکتر قلب خوب را بررسی کردیم . کلینیک قلب و عروق دکتر تپش با داشن پزشکانی حاذق اعتبار بالایی را از سمت مراجعین به دست آورده و در لیست جستجوی شما همیشه اولین می باشد .

2.معیار دوم در یافتن بهترین متخصص قلب و عروق :بررسی گواهینامه بهترین فوق تخصص قلب کشور

بهترین پزشک قلب

یکی از معیار های بسیار مهم در انتخاب بهترین پزشک قلب ، بررسی گواهی نامه دکتر قلب خوب است .

لازم است بورد تخصصی پزشک مورد نظرتان را بررسی کنید تا متوجه اعتبار و آموزشات عالی او شوید . برای اطلاع از بورد تخصصی پزشک مورد نظر در اینترنت جستجو کنید و یا از بیمارستان هایی که بهترین متخصص قلب و عروق در آن فعالیت می کند مطلع شوید .

پزشکان کلینیک قلب و عروق دکتر تپش در بهترین دانشگاه ها فعالیت کرده اند و همگی دارای بورد تخصصی در رشته مورد نظر خود می باشند .

3.معیار سوم در یافتن بهترین فوق تخصص قلب کشور : خدمات کلینیک دکتر قلب خوب

بهترین پزشک قلب

مراجعین کلینیک ها ویژگی های مشترکی دارند . یکی از این ویژگی ها این است که اگر به یک کلینیک مراجعه می کنیم برای انجام انواع تست ها و یا درمان های مختلف داخل همان کلینیک بمانیم و لازم نباشد به کلینیک های اطراف برای ادامه روند درمان ودیگر کار ها مراجعه کنیم .

کلینیک قلب و عروق دکتر تپش با هوشمندی تمامی خدمات قلبی را داخل خود جای داده است و شما با یک بار مراجعه می توانید از تمامی خدمات کلینیک ما بهره مند شوید .

خدمات کلینیک قلب و عروق دکتر تپش :

تست نوار قلب
تست ورزش
اکوکاردیوگرام
اکوکاردیوگرافی ورزشی
ثبت سرپایی امواج قلبی
دستگاه های ثبت حمله
نظارت بر فشارخون سرپایی

4.معیار چهارم در یافتن بهترین دکتر قلب تهران : محیط کلینیک و تجهیزات

همه ی ما برای انواع مشکلات به انواع کلینیک ها رجوع کرده ایم و محیط های مختلف با طراحی های متفاوتی دیدیم . ولی اگر شما مبتلا به بیماری قلبی باشید حتی رنگ محیط در آرامش قلب شما تاثیرگذار است . این طراحی محیط است که در نگاه اولیه شما را جذب می کند و تمایل شما را برای مراجعه ی دوباره به کلینیک بیشتر می کند .

کلینیک قلب و عروق دکتر تپش با بکارگیری رنگ آرامش بخش آبی در طراحی کلینیک به آرامش مراجعین کمک می کنیم . علاوه بر این تجهیزات استفاده شده در این کلینیک بسیار پیشرفته و مطابق با جدید ترین تکنولوژی های روز است .

5.معیار پنجم در یافتن بهترین متخصص قلب و عروق : ارتباط موثر با بهترین پزشک قلب

بهترین پزشک قلب

شما باید در اولین برخورد با پزشک با او احساس راحتی کنید و بتوانید مشکلات خود را با او در میان بگذارید . چرا که صحبت های اولیه شما با پزشک می تواند بسیاری از مشکلات جسمی شما را نمایان کند و به پزشک در گرفتن نتیجه کمک کند . اگر فرد پرحرفی هستید و دوس دارید از علائم درد خود با پزشک صحبت کنید حتما باید یکی از معیار های انتخابتان را خلق و خوب پزشک قرار دهید و ببینید آیا می توانید ارتباط موثری با پزشک داشته باشید یا خیر .

پزشکان کلینیک قلب و عروق دکتر تپش با حوصله تمام به صحبت های شما گوش فرامی دهند و بهترین تصمیمات را برای مشکلات شما از خلال همین صحبت ها می یابند .

6.معیار ششم در یافتن بهترین پزشک قلب : تخصص پزشک موردنظر

توجه کنید بیماران قلبی دو دسته می شوند . اول بیمارانی که هیچ چیزی از مشکلات قلبی خود نمی دانند و لازم است با معیار های گفته شده به دنبال دکتر قلب خوب بگردند . دوم بیمارانی که در شرایط بحرانی قرار دارند و پزشک قلب به آنها به عنوان مثال آنژیوگرافی را معرفی کرده است . در این شرایط این افراد باید به دنبال بهترین دکتر آنژیوگرافی قلب در تهران بگردند . پس در این شرایط بهترین پزشک قلب را در تخصص مورد نیاز می یابند .

اگر به دنبال بهترین دکتر آنژیوگرافی قلب در تهران می گردید ، باید بگوییم که بهترین انتخاب ، کلینیک قلب و عروق دکتر تپش می باشد .

7.معیار هفتم در یافتن بهترین دکتر قلب تهران : از اطرافیانتان بپرسید

از آنجا که مشکل قلبی بسیار فراگیر شده است ، قطعا اطرافیان شما سابقه ابتلا به مشکلات قلبی را داشته اند . پس این افراد می توانند گزینه مناسبی برای دادن اطلاعات به شما باشند ، چرا که با خلق و خوی شما آشنایی داشته و حداقل یک بار به بهترین پزشک قلب مراجعه کرده اند و با سیستم کار و اخلاقی او آشنایی دارند .

8.معیار هشتم در یافتن بهترین فوق تخصص قلب کشور : بیمه 

بهترین پزشک قلب

بیمه مورد قبول بهترین پزشک قلب را بررسی کنید . کلینیک قلب و عروق دکتر تپش با بیمه قرار داد ندارد ولی در اسرع وقت مدارک بیمه را در اختیار شما قرار می دهد .

با بررسی تمام این معیار ها اکنون می توانید بهترین پزشک قلب و بهترین فوق تخصص قلب کشور را بیابید.

کارشناسان کلینیک قلب دکتر تپش همه روزه در تمامی ساعات پاسخگوی سوالات و خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند .

دیدگاهتان را بنویسید