×

لیزر واریس پا

لیزر واریس پا

یکی از درمان های موثر و کارآمدی که متخصصین قلب و عروق برای درمان سریع واریس پا تجویز مینمایند لیزر واریس پا می باشد.لیزر واریس پا روشی ساده و در عین حال مفید برای رفع واریس پا است که توسط پزشک قلب انجام میشود.ما در این مقاله قصد داریم به بررسی نحوه ی انجام این روش و میزان تاثیرگذاری آن بپردازیم.

مزوتراپی

کلینیک قلب دکترتپش با دارا بودن انواع تست های تشخیصی و حاذق ترین پزشکان قلب و عروق در زمینه درمان واریس ، شما را در رسیدن به قلبی سالم وزندگی آرام همراهی خواهد کرد.جهت نوبت گیری کلیک کنید. شما می توانید برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های قلبی و دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی ، از طریق آیکون های سمت چپ وارد صفحه اینستاگرام ما شده و به صورت 24 ساعته با متخصص قلب در ارتباط باشید و سوالات خود را در میان بگذارید.

 

 

درمان و لیزر واریس پا

رگهای واریسی نه تنها در ظاهر و اعتماد به نفس شما تأثیر می گذارد بلکه اگر این مشکل اساسی در گردش خون درمان نشود ، این رگهای غیرفعال می توانند خطر جدی برای سلامتی داشته باشند. اگر درمان و مراجعه به متخصص قلب را به تأخیر بیندازید ، علائم ممکن است شامل زخم مچ پا یا زخم های پوستی ، خونریزی / پارگی ورید ، لخته شدن خون یا التهاب و حتی سکته قلبی و آمبولی باشد.

مزوتراپی

خبر خوب این است که یک روش مناسب برای درمان این مشکل می باشد.به خواندن این مقاله ادامه دهید تا دریابید که چگونه این فناوری جدید باعث راحتی بیشتر بیمار ، بهبود سریعتر و نتایج طولانی مدت بهتری در افراد مبتلا به واریس پا می شود.

لیزر واریس پا Endovenous EVLT

لیزر واریس پا یک درمان غیر جراحی نوآورانه ، کم تهاجمی و غیر جراحی است که توسط پزشکان تأیید شده و باعث بهبود وضعیت رگ های واریسی می شود و  ضعف ظاهر و سایر علائم ناشی از وجود رگ های واریسی را بهبود میبخشد.

درمان با لیزر واریس پا به سرعت جایگزین جراحی سنتی ورید باز (معروف به “سلب ورید”) شده است. در جراحی سنتی ، ورید را می بندند ، برش می دهند و سپس (از سرشاخه های آن) از پا خارج می کنند. کبودی ، تورم و آسیب عصبی می تواند پس از عمل رخ دهد و جراحی با عوارض همراه بوده است. در مقایسه با جراحی ورید باز سنتی ، لیزر واریس پا سریعتر ، دردناک تر و موثرتر است و بهبودی بهتری را ارائه می دهد.

مزایای لیزر واریس پا

مزایای استفاده از این روش به شرح زیر می باشد:

  • روش سرپایی 30-45 دقیقه

  • بدون بیهوشی عمومی یا بستری شدن در بیمارستان

  • بهبودی سریع و فقط یک هفته مراقبت ساده پس از عمل

  • بدون زخم شدن

  • حداقل کبودی

لیزر واریس پا مزایای فوق را دارد که اگر انجام آن باتوجه به شرایط شما مفید باشد پزشک قلب حتما انجام آن را برایتان تجویز می نماید.این در صورتی قابل اجرا است که مراجعه به متخصص قلب و عروق به موقع و در همان ابتدای مشاهده ی علائم واریس پا صورت بگیرد در غیر اینصورت ممکن است آنقدر این مشکل پیشرفت کند که نیاز به عمل جراحی برای جلوگیری از بروز عوارض ناشی از آن باشد.علائم واریس پا شامل رگ های مشخص به رنگ های قرمز و آبی،دردناک بودن رگ ها،متورم بودن رگ ها و یا خونریزی رگ ها می باشد.

مراحل لیزر واریس پا چگونه است؟

پزشک قلب و عروق شما با استفاده از سونوگرافی بدون درد ، رگ های شما را مشاهده کرده و سپس از بی حسی موضعی استفاده می کند. یک فیبر لیزر نازک از طریق یک نقطه ورود کوچک ، معمولاً نزدیک زانو وارد می شود. انرژی لیزر مستقیماً به رگ معیوب منتقل می شود تا ترمیم شود. سپس خون موجود در ورید به سایر وریدهای طبیعی و فعال پا هدایت می شود. این روش کاملا ایمن است – بستن یا از بین بردن مناطق مشکل گردش خون وریدی ، علائم و ظاهر را بهبود می بخشد.

آیا نتایج حاصل از لیزر واریس پا مورد قبول است؟

بسته به نوع رگ های واریسی شما ، پزشک ممکن است از شما بخواهد که هرچه بیشتر و در اسرع وقت بعد از عمل خود راه بروید. به احتمال زیاد ، برای کاهش تورم و بهبودی لازم است جوراب های فشاری نیز بپوشید. به شما توصیه می شود که هرچه سریعتر فعالیتهای عادی خود را از جمله بازگشت به کار از سر بگیرید. پزشک قلب شما بر اساس موارد و شرایط خاص شما ، یک بازه زمانی برای نتایج شما تعیین می کند. اگر تحت درمان رگهای واریسی کوچک یا رگ های عنکبوتی هستید ، معمولاً می توانید انتظار داشته باشید که نتایج قطعی را طی سه تا شش هفته ببینید رگهای بزرگتر ممکن است به سه تا چهار ماه زمان نیاز داشته باشند.

برای لیزر واریس باید به چه پزشکی مراجعه کرد؟

برای لیزر واریس پا باید به متخصص قلب و عروق مراجعه کنید.پس از مراجعه، پزشک با استفاده از معاینه فیزیکی وضعیت رگ های واریس تان را بررسی کرده و متناسب با شرایطتان درمانی را برای بهبود رگ های واریسی شما در نظر میگیرد که یکی از این درمان ها لیزر واریس پا می باشد که در این مقاله به تفصیل به آن پرداخته شد.

مزوتراپی

قلب دکترتپش با دارا بودن انواع تست های تشخیصی و حاذق ترین پزشکان قلب و عروق در زمینه درمان واریس ، شما را در رسیدن به قلبی سالم وزندگی آرام همراهی خواهد کرد.جهت نوبت گیری کلیک کنید. شما می توانید برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های قلبی و دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی ، از طریق آیکون های سمت چپ وارد صفحه اینستاگرام ما شده و به صورت 24 ساعته با متخصص قلب در ارتباط باشید و سوالات خود را در میان بگذارید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید