×

بهترین دکتر آنژیو گرافی قلب در تهران

بهترین دکتر آنژیو گرافی قلب در تهران

بیماران قلبی اغلب درمان درد قلب خود را به تعویق می اندازند و وقتی درد قلب به مرحله حاد و غیرقابل تحمل رسید به دکتر قلب خوب مراجعه میکنند . ولی این افراد وقتی میفهمند که به آنژیوگرافی نیاز دارند دچار ترس و واهمه می شوند . لازم است متوجه باشید در این شرایط ، نباید تصمیم گیری را به تعویق بیاندازید ، چرا که خطر ابتلا به سکته قلبی در اثر انسداد رگ ها شما را تهدید می کند . بنابراین نیاز است شما در این شرایط به بهترین دکتر آنژیو گرافی قلب در تهران رجوع کنید .

 بهترین دکتر آنژیو گرافی قلب در تهران

بهترین دکتر آنژیوگرافی باید دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی باشد تا فرد بتواند از بین این همه متخصص آنژیوگرافی خوب ، بهترین دکتر آنژیوگرافی قلب در تهران را پیدا کند .

با کلینیک قلب و عروق دکتر تپش همراه باشید تا ویژگی های بهترین متخصص آنژیوگرافی را بررسی کنیم.

شما می توانید برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های قلبی و دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی ، از طریق آیکون اینستاگرام وارد صفحه ما شده و سوالات خود را به طور مستقیم با پزشکان در میان بگذارید.

آنژیوگرافی چیست ؟

آنژیوگرافی  متشکل از دو کلمه آنژیو به معنای رگ و گرافی به معنای نگاشتن می باشد . پس یعنی توسط هر روشی در آنژیوگرافی ما از رگ ها تصویر می نگاریم . روش های متفاوتی در آنژیوگرافی موجود است و برای رگ های زیادی در بدن میتوان این کار را انجام داد. مانند رگ دست و یا رگ هر نقطه از بدن با روش های مرسوم قابل به تصویر کشیدن است .

آنژیوگرافی روندی است که در آن از پرتو ایکس به منظور معاینه رگ های خونی و رگ نگاری استفاده می شود .

 بهترین دکتر آنژیو گرافی قلب در تهران

 به کمک آنژیوگرافی قلب ، متخصص آنژیوگرافی خوب می تواند انسداد جریان خون به قلب را تشخیص دهد. در این روش یک کاتتر طولانی با قابلیت انعطاف وارد جریان خون می شود تا رنگ های رادیولوژی (ماده حاجب) وارد رگ های خونی شما شود و نتیجه روی اشعه ایکس مشاهده شود . سپس با دستگاه پرتو ایکس از رگ ها تصویر برداری می شود و می توان وضعیت سلامت رگ ها را بررسی کرد .  

آنژیوگرافی قلب می تواند به تشخیص سکته قلبی، ناهنجاری شریانی ، لخته خون و تنگی شریان کمک کند .

آنژیوگرافی چگونه انجام می شود ؟

وقتی بدن در معرض اشعه ایکس قرار می گیرد ، روی فیلم سایه ای ایجاد می کند . رگ های خونی انسان در این پرتونگاری دیده نمی شود . اما با ورود یک ماده رنگی ( ماده حاجب) ، رگ های خونی در روند انجام پرتونگاری ، مشخص می شوند . ماده حاجب از ید تشکیل شده است که پرتو ایکس از آن عبور نمی کند.

 بهترین دکتر آنژیو گرافی قلب در تهران

به منظور انتقال این ماده از یک کاتتر استفاده می کنند و آن را از رگ های دست یا ران پا وارد بدن میکنند تا به یکی از 4 شریان قلب برسند . کاتتر یک لوله انعطاف پذیر برای انجام آنژیوگرافی می باشد . متخصص آنژیوگرافی خوب  به کمک مانیتور، کاتتر را در رگ های خونی هدایت می کند .

تولید اشعه ایکس و تبدیل آنها به تصویر ، توسط یک دستگاه قوس دار، با نام دستگاه فلوروسکوپی یا بازوی c انجام می شود . در نهایت نوعی نقشه شریان ایجاد می شود .

ممکن است پزشک به دلایل زیر آنژیوگرافی قلب انجام دهد .

بهترین دکتر آنژیوگرافی ممکن است به دلایل زیر برای شما آنژیوگرافی انجام دهد .

درد تازه در قفسه سینه

اختلال قلبی مادرزادی

مشکلات دریچه قلب

داشتن علائم بیماری سرخرگ کرونری مثل درد در ناحیه قفسه سینه

نتایج غیر معمول در نتایج تست استرس قلب

بنابراین ، قبل از آنژیوگرافی ، تشخیص بیماری ها توسط بهترین دکتر آنژیو گرافی قلب در تهران بسیار مهم می باشد .

بهترین دکتر آنژیو گرافی قلب در تهران

 بهترین دکتر آنژیو گرافی قلب در تهران

ما پزشکان کلینیک دکتر تپش از شما خواهش می کنیم سلام قلب خود را جدی بگیرید . چرا که این موهبت الهی نیاز به مراقبت های ویژه دارد و سلامت آن ، سلامت بدن شما می باشد . بنابراین انتخاب بهترین دکتر آنژیوگرافی بسیار مهم است . یکی از مواردی که در انتخاب متخصص آنژیوگرافی خوب مهم است ، این است که فرد آنژیوگراف تشخیص دهد که آنژیو از دست بهتر است یا پا ؟  

با کلینیک دکتر تپش به منظور یافتن متخصص آنژیوگرافی خوب همراه باشید .

آموزش بالینی در سایر زمینه های پزشکی

شاید باورتان نشود ، ولی برخی از متخصصان آنژیوگرافی ، در ابتدا برای یک تخصص پزشکی دیگری آموزش دیده اند . این افراد تخصص دوم را به پایان رسانده اند و یا سال های زیادی را در کلینیک پزشکی گذرانده اند و یا در دوره های مختلف شرکت کرده اند .

این افراد به تفسیر تصویر می پردازند و می توانند فرد بیمار را به پزشکی مناسب ارجاع بدهند . این افراد می توانند بیماران را کنترل کنند و از مهارت های خود برای بهبودی بیمار استفاده کنند . ولی بهترین متخصص آنژیوگرافی فردی است که به مسائل بالینی بسیار عمیق تر بپردازد .

پس بهترین دکتر آنژیو گرافی قلب در تهران باید به این موضوع توجه کند که برای تبدیل شدن به یک متخصص آنژیوگرافی خوب ، لازم است به سابقه بالینی بیشتر مراجعه کند و فقط بر تعبیر تصاویر متمرکز نشود .

پزشکان کلینیک قلب دکتر تپش در زمینه های پزشکی آموزش بالینی پیشرفته را گذرانده اند و همه چیز را راجع به موجودیت بیماری شما بررسی می کنند .

در اینترنت جستجو کنید .

 بهترین دکتر آنژیو گرافی قلب در تهران

دیدگاه های متفاوت در صفحات اینترنت هم ممکن است برای شما مفید باشد هم مضر . این دیدگاه در صورتی مفید است که شما را به جمع بندی و تصمیم گیری در انتخاب برساند . ولی اگر شما را گمراه کند ، تنها روند درمانی شما به تعویق می افتد و در یافتن بهترین دکتر آنژیو گرافی قلب در تهران به مشکل می خورید .

پس در خواندن نظرات هوشیار باشید و هر حرفی را باور نکنید .

هزینه آنژیوگرافی را از بهترین دکتر آنژیوگرافی قلب در تهران بپرسید

 بهترین دکتر آنژیو گرافی قلب در تهران

با مراجعه به متخصص آنژیوگرافی خوب ، پس از تجویز آنژیوگرافی ، درمورد هزینه آنژیوگرافی بپرسید . از او بپرسید که آیا درمان دیگری را برای رفع مشکلتان پیشنهاد میدهد یا خیر .

 اگر هزینه آنژیوگرافی برای شما سنگین بود ، این مورد را با بهترین متخصص آنژیوگرافی در میان بگذارید تا راه حلی برای رفع مشکل برای شما بیاندیشد . هم چنین از پزشک بخواهید در مورد نوع بیماری و نوع دستگاه انتخابی به شما توضیح دهد .

به منظور کاهش هزینه ها ، از پزشک در مورد بیمه های مورد قبول او بپرسید تا در مورد هزینه ها نگرانی های شما برطرف شود.

کلینیک تخصصی فوق تخصصی دکتر تپش ، مدارک بیمه را در اسرع وقت در اختیار بیماران قرار می دهد تا این عزیزان از نظر اقتصادی تحت فشار قرار نگیرند .

مدارک علمی بهترین دکتر آنژیو گرافی قلب در تهران را بررسی کنید .

 بهترین دکتر آنژیو گرافی قلب در تهران

 شما با جستجوی نام پزشک مورد نظر در اینترنت می توانید از مدرک تحصیلی ، تخصص و گواهی نامه های بهترین دکتر آنژیوگرافی مطلع شوید . هرچه مدرک متخصص آنژیوگرافی بالاتر باشد ، نشان دهنده ی زحمت بیشتر متخصص آنژیوگرافی در خدمت ب مردم است . چرا که این افراد از مراحل تحقیق و یادگیری و عمیق شدن در علم لذت می برند واین شور و اشتیاق در یادگیری را به دیگر همکاران منتقل می کنند.

بنابراین با هر بیمار به عنوان فرصتی برای خدمت برخورد می کنند و با علاقه به مشکل بیمار رسیدگی کرده و با این کار برتجاربشان می افزایند .

پزشکان کلینیک قلب دکتر تپش ، دارای بورد فوق تخصصی بیماری های قلب و عروق در زمینه های مختلف مثل آنژیوگرافی می باشند و تمام این افراد سال های زیادی را در این حرفه تلاش کرده اند .

از پزشک عمومی  بپرسید .

پزشک عمومی شخصی است که کاملا از سابقه پزشکی و خانوادگی شما در بیماری های قلبی آگاه است . این شخص می تواند به راحتی بهترین متخصص قلب و عروق و بهترین دکتر آنژیو گرافی قلب در تهران را به شما معرفی کند . شما نیز به دلیل ارتباط با پزشک عمومی ، می توانید به او اعتماد کنید و سلامت خود را به شخصی که پزشک خانوادگی شما پیشنهاد کرده است بسپارید .

از دیگران بپرسید .

 بهترین دکتر آنژیو گرافی قلب در تهران

دوستان و اقوام شما می توانند به شما در یافتن متخصص آنژیوگرافی خوب کمک کنند . این افراد با دانستن خلق و خوی شما ، می توانند به شما توضیح دهند که آیا خصوصیات اخلاقی پزشک مورد نظر با شما تناسبی دارد یا خیر .

به عنوان مثال شما ممکن است فرد پر حرفی باشید ولی پزشک مورد نظر فرصت و وقت پرداختن به صحبت های شما را نداشته باشد و سریعا وقت ملاقات را کوتاه کند .  بنابراین اگر شما از قبل این موارد را ندانید ، ممکن است در برخورد اول ناراحت شوید .

امکان ندارد شخصی از بستگان شما به کلینیک قلب و عروق دکتر تپش مراجعه کرده و این کلینیک را به شما پیشنهاد ندهد . پزشکان این کلینیک با حوصله به صحبت های شما عزیزان گوش فرا می دهند و سوالات لازم را ازشما می پرسند .

نام کلینیک دکتر تپش در ایران ، همواره یادآور پزشکانی حاذق و اعتماد مردم می باشد . در این مدت فعالیت این کلینیک ، موردی نارضایتی به چشم نخورده است و همین عامل است که کلینیک قلب دکتر تپش را از بقیه کلینیک های قلب و عروق و سایر پزشکان آنژیوگرافی جدا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید