×

دکتر واریس پا

دکتر واریس پا چه کسی است؟چه نوع پزشکی باید وریدهای واریسی پای شما را درمان کند؟ چرا واریس پا خطرناک است؟ چه کسی باید واریس شما را درمان کند؟ یک پرستار؟ متخصص زیبایی؟ دستیار پزشکی؟ با ما همراه باشید تا پاسخ همه ی این سوالات را بیابید و برای درمان واریس پاهای خود در اسرع وقت اقدام نمایید.

Dr.-Varis

کلینیک قلب دکترتپش با دارا بودن انواع تست های تشخیصی و حاذق ترین پزشکان قلب و عروق در زمینه درمان واریس ، شما را در رسیدن به قلبی سالم وزندگی آرام همراهی خواهد کرد.جهت نوبت گیری کلیک کنید. شما می توانید برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های قلبی و دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی ، از طریق آیکون های سمت چپ وارد صفحه اینستاگرام ما شده و به صورت 24 ساعته با متخصص قلب در ارتباط باشید و سوالات خود را در میان بگذارید.

واریس ران

پزشک قلب و عروق متخصص درمان واریس

چه متخصصی رگهای واریسی پا را درمان می کند و دکتر واریس پا است؟ این یکی از متداول ترین سوالاتی است که بیماران وقتی تشخیص می دهند که می خواهند به مشکلات ورید پا بپردازند ، از پزشک مراقبت های اولیه یا دوستان خود می پرسند  و به نظر من این مهمترین سوالی است که یک بیمار می تواند قبل از تعیین وقت برای معاینه رگهای واریسی خود بپرسد.

در پاسخ به این سوال باید گفت: متخصصین قلب و عروق تخصص درمان رگ های واریسی را دارند و در صورت مشاهده علائم این مشکل میبایست جهت درمان و پیشگیری از روند پیشرفت آنها به این متخصصین مراجعه کرد.آنها با استفاده از معاینه فیزیکی بیمار رگ های واریسی را تشخیص داده و به شروع مراحل درمانی می پردازند.جهت آگاهی از روش های درمان قطعی واریس پا کلیک کنید.

 

Dr.-Varis

 

دکتر واریس پا باید صبور و باتجربه باشد و از راهکارهای نوین و پیشرفته برای درمان واریس پا استفاده کند.همچنین باید خوش اخلاق باشد و باحوصله به سوالات بیماران پاسخ بدهد و رضایت صددرصدی بیماران را کسب کرده باشد.

لیزر واریس پا در تهران

پزشک متخصص واریس پا با تجربه زیاد در زمینه بیماری های وریدی است و دوره های تخصصی درمان واریس را گذرانده است. بسیاری از شما ممکن است فکر کنید که واریس فقط در افراد مسن دیده می شود.

اما سبک زندگی امروزی باعث شده است که واریس در سنین پایین تر و حتی در کودکان نیز دیده شود. که امروز بهترین پیشنهاد درمان لیزر واریس پا در تهران است که به صورت سرپایی و بدون درد انجام می شود.

چرا واریس پا بد و خطرناک است؟

وریدهای واریسی علاوه بر اینکه برروی ظاهر و شکل و شمایل پاها تاثیر میگذارد ، باعث تورم ،قرمزی ، درد ، خستگی و سندرم پای بی قرار شود. با گذشت زمان و بیتوجهی به این رگ ها و عدم درمان و مراجعه به متخصص قلب و عروق ، واریس می تواند منجر به عوارض خطرناکی همچون سکته قلبی،آمبولی،ایجاد زخم های دردناک شود.

جمع شدن خون در وریدها می تواند باعث ایجاد یک حالت دردناک به نام فلبیت سطحی شود. در حالی که فلبیت سطحی لزوماً به خودی خود خطرناک نیست ، اما می تواند منجر به ترومبوز ورید عمقی(ایجاد لخته خون) شود که لخته ورید عمقی است.

در صورت بروز این مشکل خطرآفرین ، باید مراقبت های پزشکی فوری را جستجو کرد زیرا بسیار خطرناک است و میتواند جان فرد را به خطر بیندازد.به همین دلیل است که توصیه میکنیم در همان ابتدای مشاهده ی علائم واریس پا به دکتر واریس پا یا همان پزشک قلب و عروق مراجعه کنید تا کار به جای خطرناک نکشد و سلامت و کیفیت زندگی تان به خطر نیفتد.

Dr.-Varis

 

وجود رگهای واریسی همچنین می تواند اولین مرحله از بیماری جدی دیگری باشد که به عنوان بیماری مزمن وریدی شناخته می شود. هنگامی که خون جمع شده در وریدهای واریسی به بافت های اطراف نشت می کند ، نتیجه آن می تواند تغییر رنگ پوست در قسمت پایینی پا ، به ویژه مچ پا و ساق پا باشد. این سفت شدن و تیرگی پوست می تواند باعث ایجاد زخم های پوستی دردناک و مداوم شود که به سختی بهبود می یابند.

واریس پا چگونه درمان می شود؟

برای بسیاری از مراجعین، جهت درمان واریس پا این سوال مطرح است که چگونه می توان این بیماری را درمان کرد؟

درمان واریس معمولاً نیازی به بستری شدن ندارد. اما به گفته دکتر واریس پا، افراد باید به چند نکته توجه داشته باشند:

استفاده از جوراب واریس: استفاده از جوراب واریس باید با توجه به شدت و طول بیماری انتخاب شود. بهتر است وقتی فرد صبح از خواب بیدار می شود آن را بپوشد یا حداقل تا زمانی که سرکار و در حال فعالیت است جوراب واریس را بپوشد.

در موارد پیشرفته، ممکن است نیاز به جراحی یا روش‌های کمتر تهاجمی مانند بستن ورید یا لیزر با آندوسکوپی باشد.

به گفته پزشک متخصص واریس، درمان واریس معمولاً به دلایل زیر ضروری است:

• برای تسکین علائم زمانی که واریس باعث درد یا ناراحتی می شود.

• برای درمان مشکلاتی مانند زخم پا، تورم یا تغییر رنگ

• برای مشکلات زیبایی ظاهری

سوالاتی که بایداز پزشک قلب و عروق خود در مورد درمان واریس پا بپرسید.

پس از مراجعه به دکتر واریس پا شما می بایست سوالاتی در این زمینه از متخصص خود بپرسید.برخی از سوالات متداول بیماران در مورد رگهای واریسی عبارتند از:

چه روش درمانی برای واریس پاهای من بهتر است؟

چه مدت بعد از درمان بباید استراحت کنم؟

آیا واریس پا خطرناک است و سلامت من را تهدید میکند؟

برای تسکین درد و ناراحتی رگ های واریسی من چه کاری می توان انجام داد؟

دکتر واریس پا به سوالات شما با دقت و صبر پاسخ میدهد و بهترین راه حل درمانی را متناسب با شرایطتان برای شما تجویز می کند.این راهکارهای درمانی شامل تغییر سبک زندگی، لیزر درمانی و درمان های دیگر است که شما میتوانید برای آگاهی از همه ی درمان های موجود کلیک کنید.

کلینیک قلب دکترتپش با دارا بودن انواع تست های تشخیصی و حاذق ترین پزشکان قلب و عروق در زمینه درمان واریس ، شما را در رسیدن به قلبی سالم وزندگی آرام همراهی خواهد کرد.جهت نوبت گیری کلیک کنید. شما می توانید برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های قلبی و دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی ، از طریق آیکون های سمت چپ وارد صفحه اینستاگرام ما شده و به صورت 24 ساعته با متخصص قلب در ارتباط باشید و سوالات خود را در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید