×

بهترین فوق تخصص قلب

مادرم در اثر حمله قلبی فوت کرد….. این جمله ای بود که از زبان دختری که به تازگی مادرش را از دست داده بود شنیدم. در ابتدا فکر کردم که خوب بالاخره مادر این دختر سن بالایی داشته و این اتفاقات در این سن امری طبیعی است، اما او گفت مادر من وضعیت مناسبی داشته و به ناگهان این اتفاق افتاده.

او می گفت که آخرین باری که به پزشک مراجعه کردیم حال عمومی مادرم را بررسی کرد و گفت هیچ مشکلی ندارد ولی کاشف به عمل آمد که مادر من سه رگ گرفته داشته و پزشک متوجه این اتفاق نشده بود. او گفت که اگر به بهترین فوق تخصص قلب مراجعه میکرد، ممکن بود مادر او الان زنده باشد.

با شنیدن این داستان، تصمیم گرفتم راه های یافتن بهترین فوق تخصص قلب را برای شما بازگو کنم تا شما هم از روی ندانستن و عدم اطلاع از یافتن بهترین پزشکان مثل این دختر عزادار عزیزانتان نشوید.

بنابراین با کلینیک قلب و عروق دکتر تپش برای یافتن بهترین فوق تخصص قلب همراه باشید.

بهترین فوق تخصص قلب

شما می توانید با مراجعه به کلینیک قلب دکتر تپش، سلامت قلب خود را زیر نظر متخصصین مجرب و حاذق، تحت کنترل داشته باشید. هم چنین می توانید برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های قلبی و دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی ، از طریق آیکون های سمت چپ وارد صفحه اینستاگرام ما شده و سوالات خود را به طور مستقیم با پزشکان در میان بگذارید .

یافتن بهترین فوق تخصص قلب : جستجوی اینترنتی

همانطور که میدانید همه ما برای یافتن بهترین ها ، اولین چیزی که به ذهنمان می رسد، جستجو در اینترنت است. شبکه جهانی اینترنت این امکان را فراهم کرده است که در هر نقطه از جهان تنها با مراجعه به سایت گوگل بتوانید جزئیات هر موضوعی را به دست آورید.

به همین خاطر برای یافتن بهترین فوق تخصص قلب نیز لازم نیست کار های سختی انجام دهید، فقط کافیست عبارت بهترین فوق تخصص قلب و عروق را جستجو کنید تا لیستی از بهترین ها در مقابل شما باز شود. دقت کنید که برای یافتن بهترین، باید به مسائلی توجه کنید. وارد صفحه مربوط به پزشک شوید و نظرات کاربران را مطالعه کنید.

این اولین قدم در یافتن بهترین متخصص قلب است. اما تمامی این نظرات واقعی نیستند. ممکن است افرادی سودجو از یک پزشک تعریف دروغین کنند و به اشتباه شما را در دام پزشک کارنابلد بیاندازند. بنابراین دقت کنید که تمامی اعتمادتان را بر مبنای جستجوی اینترنتی قرار ندهید.

یافتن بهترین فوق تخصص قلب : مدرک پزشک و تجربه او

با توجه به کامنت های افراد، شما می توانید تقریبا بهترین متخصص قلب را بیابید. اما برای اینکه مطمئن شوید که پزشکی که انتخاب کرده اید به دروغ نام پزشک را یدک نمی کشد، مدرک پزشک را بررسی کنید.

اگر پزشک شما بهترین باشد، باید دارای بورد تخصصی باشد و سال هایی را صرف خدمت به مردم کرده باشد. افراد تصور می کنند که پزشکان بی دلیل درامد بالا دارند اما باید بدانید که پزشکان سال های زیادی را زحمت کشیدند تا برای خدمت هر چه بهتر به مردم آماده شوند.

بنابراین شما می توانید از مدرک یک پزشک از طریق جستجو در اینترنت یا مراجعه به بیمارستان محل کار فرد ، آگاه شوید. توجه کنید که هرچه بیماران بیشتری توسط پزشک مورد نظر به بهبودی رسیده باشند، نشان دهنده سابقه و تجربه بیشتر پزشک مورد نظر است.

یافتن بهترین فوق تخصص قلب : خلق و خوی پزشک و پرسنل

بهترین فوق تخصص قلب

یکی دیگر از مواردی که برای بیماران قلبی بسیار حائز اهمیت است، بحث خلق و خوی پزشک می باشد. بیماران قلبی معمولا به دلیل وضعیت جسمی ، باید در آرامش کامل قرار گیرند. بسیاری از پزشکان هستند که بدون مقدمه مشکل فرد را می گویند و باعث بدتر شدن حال فرد می شوند.

هم چنین همه ی بیماران با هر مشکلی ، می خواهند ابتدا به طور کامل درمورد بیماریشان صحبت کنند و پزشک سوالات لازم را از آنها بپرسد و سپس شروع به نوشتن نسخه کند. بسیاری از بیماران از این موضوع گلایه دارند که هنوز یک کلمه صحبت نکردند اما پزشک شروع به نوشتن می کنند و شاید اصلا مشکل بیمار به خوبی تشخیص داده نشده است. پرسش و پاسخ بین بیمار و پزشک، بسیار مفید است چرا که به پزشک در تشخیص و درمان بهتر کمک می کند.

علاوه بر بیمار برخورد پرسنل کلینیک نیز حائز اهمیت است. در بدو ورود فرد به کلینیک ، اولین افرادی که مشاهده می کند پرسنل هستند و اگر این افراد اخلاق خوشی نداشته باشند فرد کاملا از پزشک نا امید می شود و احتمالا دیگر به این کلینیک مراجعه نمی کند.

یافتن بهترین فوق تخصص قلب : خدمات کلینیک

بهترین فوق تخصص قلب

 

یکی دیگر از عواملی که خیال بیمار را در مورد تشخیص و درمان بیماریش راحت می کند، خدمات کلینیک مورد نظر است. اگر کلینیک حالتی قدیمی داشته و دستگاه ها نیز قدیمی باشند، ممکن است بیمار تمایلی برای ویزیت شدن نداشته باشد و همواره شک داشته باشد که نکند اگر دستگاه قوی تر و جدید تر بود مشکل بهتر تشخیص داده می شد.

به همین خاطر لازم است دستگاه های موجود در کلینیک پزشک قلب پیشرفته و مطابق با علم روز باشد تا به پزشک در تشخیص و درمان بیماری کمک کند .

چه زمانی به دکتر به بهترین فوق تخصص قلب و عروق مراجعه کنیم؟

اگر فردی علائم بیماری قلبی دارد بهتر است سریعا به بهترین فوق تخصص قلب مراجعه کند. تا متخصص سلامت سیستم قلبی عروقی بیمار را بررسی کند. در کلینیک قلب و عروق ما، هر یک از علائمی که نشان دهنده مشکل قلبی است توسط متخصص درمان می شود:

• درد قفسه سینه

• تپش قلب یا تغییر در ضربان قلب

• فشار خون بالا

• تیر کشیدن قلب

• درد بازوی چپ

• مشکلات تنفسی و تنگی نفس هنگام خوابیدن

• تغییرات در فشار خون

• سوزش قفس سینه

• چربی خون

بیماری های قلبی که متخصص قلب و عروق می تواند به درمان آنها کمک کند

انواع بیماری های دریچه قلبی

آنژین (درد قفسه سینه ناشی از تنگی عروق کرونر)

آریتمی، به عنوان مثال، فیبریلاسیون دهلیزی (ضربان قلب نامنظم)

سوفل قلب به دلیل بیماری های دریچه قلبی متخصص قلب ممکن است آزمایشاتی برای سوفل قلب یا ضربان قلب نامنظم از بیمار بخواهد که انجام دهد.

کاردیومیوپاتی (بیماری عضله قلب) با نارسایی قلبی و ریوی.

ترومبوز عروق کرونر یا سکته مغزی (حمله ی قلبی)، که اغلب با فشار خون بالا و کلسترول بالا همراه است.

بیماری های عروقی مانند تصلب شرایین و اتروما

خونریزی حفره ای و انواع دیگر بیماری های مادرزادی قلبی در بزرگسالان که این موارد عبارتند از: مراقبت از کودک و مراقبت یکپارچه برای زنان باردار مبتلا به بیماری قلبی. متخصصان قلب و عروق ما، در درمان تمامی این بیماری ها تبحر دارند. و پیشنهاد ما به شما این است که با مراجعه به کلینیک ما و متخصصانمان با بهترین امکانات و با بهترین متخصصان درمان شوید.

افتن بهترین فوق تخصص قلب : بیمه

پوشش بیمه در مرحله بعدی، موضوع مهمی است. اگرچه برای دریافت بیشترین مزایای بیمه و پرداخت کمترین هزینه، بهتر است بهترین متخصص قلب و عروقی را انتخاب کنید که با بیمه شما قرارداد داشته باشد. اما به خاطر داشته باشید نباید اعتبار، کیفیت درمان و تجربه پزشک را فدای هزینه کنید. زیرا آنچه که مهمتر است سلامتی شماست و هزینه ها در اولویت بعدی هستند.

در بسیاری موارد، بیمه ها پرداختهای خوبی ندارند. این باعث می شود پزشک یا بیمارستان، کیفیت را فدای کمیت کنند. بنابراین، شاید با داشتن بیمه هزینه کمتری پرداخت کنید، اما ممکن است امکانات کمتری دریافت کنید.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک قلب دکتر تپش ، سلامت قلب خود را زیر نظر متخصصین مجرب و حاذق، تحت کنترل داشته باشید. هم چنین می توانید برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های قلبی و دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی ، از طریق آیکون های سمت چپ وارد صفحه اینستاگرام ما شده و سوالات خود را به طور مستقیم با پزشکان در میان بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید