کلینیک قلب
دکتر تپش

دکتر واریس پا

دکتر واریس پا

دکتر واریس پا چه کسی است؟چه نوع پزشکی باید وریدهای واریسی پای شما را درمان کند؟ چرا واریس پا خطرناک است؟ چه کسی باید واریس شما را درمان کند؟ یک پرستار؟ متخصص زیبایی؟ برای واریس چه دکتری باید رفت؟ با ما همراه باشید تا پاسخ همه ی این سوالات را بیابید و برای درمان واریس پاهای خود در اسرع وقت اقدام نمایید.

کلینیک قلب دکترتپش با دارا بودن انواع تست های تشخیصی و حاذق ترین پزشکان قلب و عروق در زمینه درمان واریس ، شما را در رسیدن به قلبی سالم وزندگی آرام همراهی خواهد کرد.جهت نوبت گیری کلیک کنید. شما می توانید برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های قلبی و دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی ، از طریق آیکون های سمت چپ وارد صفحه اینستاگرام ما شده و به صورت 24 ساعته با متخصص قلب در ارتباط باشید و سوالات خود را در میان بگذارید.

ارتباط با پزشک متخصص قلب در کلینیک دکتر تپش

برای رفع عارضه واریس پا اکنون تماس بگیرید

تماس با دکتر متخصص

پزشک قلب و عروق متخصص درمان واریس

چه متخصصی رگهای واریسی پا را درمان می کند و دکتر واریس پا است؟ این یکی از متداول ترین سوالاتی است که بیماران وقتی تشخیص می دهند که می خواهند به مشکلات ورید پا بپردازند ، از پزشک مراقبت های اولیه یا دوستان خود می پرسند  و به نظر من این مهمترین سوالی است که یک بیمار می تواند قبل از تعیین وقت برای معاینه رگهای واریسی خود بپرسد.

در پاسخ به این سوال باید گفت: متخصصین قلب و عروق تخصص درمان رگ های واریسی را دارند و در صورت مشاهده علائم این مشکل میبایست جهت درمان و پیشگیری از روند پیشرفت آنها به این متخصصین مراجعه کرد.آنها با استفاده از معاینه فیزیکی بیمار رگ های واریسی را تشخیص داده و به شروع مراحل درمانی می پردازند.جهت آگاهی از روش های درمان قطعی واریس پا کلیک کنید.

 

بهترین متخصص واریس در تهران

 

دکتر واریس پا باید صبور و باتجربه باشد و از راهکارهای نوین و پیشرفته برای درمان واریس پا استفاده کند.همچنین باید خوش اخلاق باشد و باحوصله به سوالات بیماران پاسخ بدهد و رضایت صددرصدی بیماران را کسب کرده باشد.

5 معیار یافتن بهترین متخصص واریس پا

1.داشتن تخصص

بررسی تخصص و صحت ادعای آنها با جست و جو در اینترنت و پرسش از دوستان و آشنایان

2.داشتن مهارت و تجربه

بررسی میزان تبحر و مجرب بودن پزشک با پرسش از بیماران تحت درمان توسط آن پزشک

3.اخلاق خوب و کسب رضابت صد در صدی بیماران

تحقیق در مورد اخلاق و حوصله پزشک در نحوه ی برخورد با مریض و میزان صبر او در پاسخ به سوالات بیماران و همچنین جویا شدن میزان رضایت بیماران تحت درمان ایشان

4.پیشرفته بودن

بررسی روش های درمانی مورد استفاده توسط آن پزشک و مقایسه با روش های روز دنیا و انتخاب آن پزشک به عنوان بهترین متخصص واریس پا در صورت همخوانی با روش های نوین دنیا

5.داشتن انواع تست های تشخیصی

تحقیق و جست و جو در مورد میزان امکانات مورد استفاده و تست های تشخیصی موجود در کلینیک و محل طبابت پزشک مورد نظر و انتخاب و تایید او به عنوان بهترین متخصص واریس پا در صورت داشتن مجموعه ی کامل تست های تشخیصی .

چرا و چه زمانی باید به یک متخصص واریس مراجعه کرد؟

دانستن زمان مراجعه به متخصص برای درمان رگ واریسی دشوار نیست و باید در هنگام مشاهده علائم صورت بگیرد. اختلالات وریدی مانند رگهای واریسی و عنکبوتی در ابتدای پیدایش ناتوان کننده نیستند و علائم جدی را  همیشه بروز نمی کنند و به همین دلیل است که برخی از افراد به جای درمان حرفه ای ، درمان های خانگی را امتحان می كنند و یا این مسئله را نادیده می گیرند.همین امر منجر به پیشرفت بیماری و عوارض جبران ناپذیری همچون ایجاد لخته خون،حمله قلبی و آمبولی میشود.

حتی اگر علائم ظاهری را تجربه نمی کنید و نگرانی های شما در درجه اول زیبایی است ، باز هم مراقبت های پزشکی حرفه ای و مراجعه به متخصص قلب برای بیماری های غیر طبیعی ورید مفید است و بهتر از درمان های خانگی می باشد.زیرا علائم ظریف نیز می توانند وضعیت سلامتی شما را به خطر بیندازد.

یک پزشک مراقبت های اولیه ممکن است علائم اختلال ورید را تشخیص دهد ، اما ممکن است درک کاملی از روش های درمانی پیشرفته نداشته باشند. یک متخصص رگ و یا متخصص قلب و عروق می تواند بیماری ورید را با دقت بیشتری تشخیص دهد و بهترین درمان ممکن را توصیه کند.

واریس ران

چرا واریس پا بد و خطرناک است؟

وریدهای واریسی علاوه بر اینکه برروی ظاهر و شکل و شمایل پاها تاثیر میگذارد ، باعث تورم ،قرمزی ، درد ، خستگی و سندرم پای بی قرار شود. با گذشت زمان و بیتوجهی به این رگ ها و عدم درمان و مراجعه به متخصص قلب و عروق ، واریس می تواند منجر به عوارض خطرناکی همچون سکته قلبی،آمبولی،ایجاد زخم های دردناک شود.

جمع شدن خون در وریدها می تواند باعث ایجاد یک حالت دردناک به نام فلبیت سطحی شود. در حالی که فلبیت سطحی لزوماً به خودی خود خطرناک نیست ، اما می تواند منجر به ترومبوز ورید عمقی(ایجاد لخته خون) شود که لخته ورید عمقی است.

در صورت بروز این مشکل خطرآفرین ، باید مراقبت های پزشکی فوری را جستجو کرد زیرا بسیار خطرناک است و میتواند جان فرد را به خطر بیندازد.به همین دلیل است که توصیه میکنیم در همان ابتدای مشاهده ی علائم واریس پا به پزشک واریس پا یا همان پزشک قلب و عروق مراجعه کنید تا کار به جای خطرناک نکشد و سلامت و کیفیت زندگی تان به خطر نیفتد.

بهترین متخصص واریس در تهران

 

وجود رگهای واریسی همچنین می تواند اولین مرحله از بیماری جدی دیگری باشد که به عنوان بیماری مزمن وریدی شناخته می شود. هنگامی که خون جمع شده در وریدهای واریسی به بافت های اطراف نشت می کند ، نتیجه آن می تواند تغییر رنگ پوست در قسمت پایینی پا ، به ویژه مچ پا و ساق پا باشد. این سفت شدن و تیرگی پوست می تواند باعث ایجاد زخم های پوستی دردناک و مداوم شود که به سختی بهبود می یابند.

بیشتر بدانید : علت واریس پا در جوانی

عوامل خطر در پیدایش واریس پا

  • چاقی – وزن اضافی بدن فشار بیش از حد بر پاها و رگها وارد می کند.
  • جنسیت – زنان به دلیل تغییرات هورمونی در دوران قاعدگی ، بارداری و یائسگی مستعدتر هستند.
  • شغل – ایستادن یا نشستن به مدت طولانی باعث وخیم شدن واریس می شود.

بهترین متخصص واریس در تهران

باتوجه به خطرات واریس پا و جبران ناپذیری که این رگ ها میتوانند ایجاد کنند توصیه میشود در اوایل مشاهده ی علائم آنها در پاهای خود حتما جهت معاینه به متخصص قلب و عروق مراجعه کنند.به علاوه  شما باید در ضورت داشتن موارد زیر با پزشک واریس پا خود تماس بگیرید:

  • متوجه التهاب ، تغییر رنگ یا شکستگی پوست یا تورم در ساق پا یا پا می شوید. این می تواند وجود لخته خون را نشان دهد.عدم توجه به لخته خون میتواند منجر به سکته قلبی و یا آمبولی ریه شود.
  • علائم رگ های واریسی و درد در پا تشدید شود. این می تواند نشانه جدی باشد که باید سریعا تحت درمان قرار بگیرید.
  • برآمدگی یا تحریک جزئی باعث خونریزی ورید شود و خونریزی پس از بالا آوردن پا و فشار دادن متوقف می شود. برای بستن کامل زخم ممکن است به بخیه زدن توسط پزشک قلب و عروق نیاز داشته باشد.
  • احساس درد در قفسه سینه می کنید یا در تنفس مشکل دارید. این می تواند وجود لخته خون در رگ های خونی قلب یا ریه ها را نشان دهد.
  • رگها دردناک هستند.

بهترین متخصص واریس

پس اگر علائم رگ های واریسی را در پاهای خود مشاهده می کنید ضروریست در ابتدا مدت زمانی وقت بگذارید و 5 معیار انتخاب بهترین دکتر واریس پا که در این مقاله به آنها پرداخته شد را بررسی کنید و پس از یافتن بهترین دکتر قلب و عروق که تخصص واریس را هم دارد در اسرع وقت جهت درمان به مطب ایشان مراجعه نمایید.

باتوجه به اهمیت این مشکل ضروریست در صورت مشاهده ی هریک از علائم ذکر شده در قسمت فوق، اندکی زمان بگذارید و با بررسی 5 معیار بهترین متخصص واریس را یافته و جهت درمان زودهنگام و پیشگیری از پیشرفت بیماری به ایشان مراجعه نمایید.درمان واریس را پشت گوش نیندازید و به آن بی توجه نباشید زیرا پیدایش این رگ ها یکی از اتفاقات شایع و ساده ای است که میتواند به حوادث خطرناکی همچون سکته قلبی ناگهانی به دلیل وجود لخته خون، آمبولی ریه و حتی مرگ ناگهانی ناشی از این دو منجر شود.

واریس پا چگونه درمان می شود؟

برای بسیاری از مراجعین، جهت درمان واریس پا این سوال مطرح است که چگونه می توان این بیماری را درمان کرد؟

درمان واریس معمولاً نیازی به بستری شدن ندارد. اما به گفته متخصصین واریس پا، افراد باید به چند نکته توجه داشته باشند:

استفاده از جوراب واریس: استفاده از جوراب واریس باید با توجه به شدت و طول بیماری انتخاب شود. بهتر است وقتی فرد صبح از خواب بیدار می شود آن را بپوشد یا حداقل تا زمانی که سرکار و در حال فعالیت است جوراب واریس را بپوشد.

در موارد پیشرفته، ممکن است نیاز به جراحی یا روش‌های کمتر تهاجمی مانند بستن ورید یا لیزر با آندوسکوپی باشد.

به گفته بهترین متخصص واریس در تهران ، درمان واریس معمولاً به دلایل زیر ضروری است:

  • برای تسکین علائم زمانی که واریس باعث درد یا ناراحتی می شود.
  • برای درمان مشکلاتی مانند زخم پا، تورم یا تغییر رنگ
  • برای مشکلات زیبایی ظاهری

بیشتر بدانید : تغذیه بعد از عمل واریس پا

لیزر واریس پا در تهران

بهترین متخصص واریس پا  پا با تجربه زیاد در زمینه بیماری های وریدی است و دوره های تخصصی درمان واریس را گذرانده است. بسیاری از شما ممکن است فکر کنید که واریس فقط در افراد مسن دیده می شود.

اما سبک زندگی امروزی باعث شده است که واریس در سنین پایین تر و حتی در کودکان نیز دیده شود. که امروز بهترین پیشنهاد درمان لیزر واریس پا در تهران است که به صورت سرپایی و بدون درد انجام می شود.

بهترین متخصص واریس پا

سوالاتی که باید از پزشک قلب و عروق خود در مورد درمان واریس پا بپرسید.

پس از مراجعه به پزشک واریس پا شما می بایست سوالاتی در این زمینه از متخصص خود بپرسید.برخی از سوالات متداول بیماران در مورد رگهای واریسی عبارتند از:

  1. چه روش درمانی برای واریس پاهای من بهتر است؟
  2. چه مدت بعد از درمان بباید استراحت کنم؟
  3. آیا واریس پا خطرناک است و سلامت من را تهدید میکند؟
  4. برای تسکین درد و ناراحتی رگ های واریسی من چه کاری می توان انجام داد؟

دکتر متخصص واریس پا به سوالات شما با دقت و صبر پاسخ میدهد و بهترین راه حل درمانی را متناسب با شرایطتان برای شما تجویز می کند.این راهکارهای درمانی شامل تغییر سبک زندگی، لیزر درمانی و درمان های دیگر است که شما میتوانید برای آگاهی از همه ی درمان های موجود کلیک کنید.

ارتباط با پزشک متخصص قلب در کلینیک دکتر تپش

برای رفع عارضه واریس پا اکنون تماس بگیرید

تماس با دکتر متخصص

سخن پایانی

به‌عنوان دکتر واریس پا، تاکید می‌کنم که واریس پا یک مشکل سطحی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت. این بیماری می‌تواند عوارض جدی‌تری از جمله زخم‌های وریدی، لخته‌های خونی و حتی نارسایی وریدی مزمن را به همراه داشته باشد. اگرچه واریس در مراحل اولیه ممکن است تنها با علائم ظاهری مانند تورم و درد همراه باشد، اما با گذشت زمان این علائم می‌توانند به مشکلات جدی‌تر تبدیل شوند. توصیه من به شما این است که هرگز علائم واریس را دست‌کم نگیرید و برای تشخیص دقیق و درمان مناسب به یک پزشک متخصص واریس پا مراجعه کنید. پیشگیری و درمان به‌موقع می‌تواند از پیشرفت بیماری و بروز عوارض ناخواسته جلوگیری کند

دیدگاهتان را بنویسید